2021 Status è Tendenza di u Sviluppu di l'Industria di Muffa Plastica Cinese

L'industria di muffa hè aumentata significativamente in Cina

Un moldu hè un strumentu specialu utilizatu in diverse presse è nantu à a stampa, è poi metalli o materiali non metallici sò fatti in parti o prudutti di a forma desiderata per pressione. L'industria di muffa cinese hè stata assai sviluppata dopu à più di 50 anni di sviluppu, chì hè assai rapidu. In u 2021, u fatturatu di l'imprese in l'industria di u muffa serà di 295,432 miliardi di yuan cù un aumentu di 30,6% cumparatu cù l'annu precedente.
In l'ultimi dui anni, l'ambienti di u mercatu hà subitu cambiamenti drastici è a recessione ecunomica glubale hà purtatu à una calata di l'esportazione di muffa, è l'industria di u muffa hè affruntata da sfide più grande. Ma i muffa sò unu di i punti più impurtanti di l'industria è ghjucanu un rolu vitale in a fabricazione. Ancu i paesi sviluppati altamente industrializati sò ancu inseparabili da u sviluppu di i muffa. Malgradu u slump attuale, a fabricazione di muffa di u mo paese ùn hè micca stata quella chì era, è a scala di l'industria hè aumentata significativamente. Cù l'aiutu di a tecnulugia di l'infurmazioni in Internet, l'industria di u muffa hà sempre boni prospettivi di sviluppu.

U muffa di plastica hè custituita da 30% di l'industria di u muffa

U sviluppu di l'industria di u muffa hà prumuvutu in modu efficace u sviluppu rapidu di l'industria di u muffa di plastica. Dapoi u novu seculu, i prudutti di plastica sò stati largamente utilizati da e persone è e fabbriche cum'è una invenzione maiò. Dunque, l'industria di trasfurmazioni di muffa d'iniezione hè ghjunta cù l'industria plastica. I muffa di plastica sò un ramu impurtante di l'industria di u muffa attuale, chì rapprisentanu circa 30% di tutta l'industria di u muffa. Perchè u prucessu di u muffa d'iniezione hà una pusizione di core impurtante in i prudutti di plastica, hè cunnisciutu ancu a "mamma di l'industria". Sicondu a prediczione di Luo Baihui, secretariu esecutivu di l'Associazione Internaziunale di Fornitori di Muffa è Ferramenta è Plastica, in u futuru mercatu di muffa, a velocità di sviluppu di i muffa di plastica serà più altu ch'è quella di l'altri stampi, è a proporzione in l'industria di muffa. continuerà à cresce.

I pruduttori sò principarmenti cuncentrati in e regioni di Yangtze River Delta è Pearl River Delta

Attualmente, l'industria di muffa di plastica di u mo paese hà caratteristiche evidenti, vale à dì, u sviluppu di e zone costiere sudu-est hè più veloce di quellu di e regioni cintrali è occidentali, è u sviluppu di u sudu hè più veloce di quellu di u nordu. I zoni più cuncentrati di a produzzione di muffa di plastica sò in u Delta di u Fiume Pearl è u Delta di u Fiume Yangtze, cuntendu più di 2/3 di u valore di a pruduzzioni naziunale di muffa plastica. À mezu à elli, Zhejiang, Jiangsu è Guangdong muffa plastica sò in prima linea di u paese, è u so valore di pruduzzioni cunta 70% di u valore di pruduzzioni naziunale tutali di muffa, chì hà un forte vantaghju regiunale.

Vasta gamma di applicazioni

I stampi di plastica sò largamente usati in a produzzione di l'automobile, l'energia, a machina, l'elettronica, l'infurmazioni, l'industria aerospaziale è i bisogni di ogni ghjornu. Sicondu statistiche, u 75% di e parti di u produttu industriale processatu ruvida è u 50% di e parti finite sò furmati da stampi, u 80% di e parti in l'industria di l'apparecchi, è più di u 70% di e parti in l'industria elettromeccanica anu bisognu. da esse trattatu da i muffa. In u futuru, cù u rapidu sviluppu di i machini, l'automobile, l'apparecchi in casa, l'infurmazioni elettroniche è i materiali di custruzzione di a Cina, è altre industrie pilastri di l'ecunumia naziunale, a scala di l'industria di muffa plastica di u mo paese hà da cuntinuà à cresce.

A mancanza di talenti hè seria

In l'ultimi decennii, l'industria domestica di u moldu di plastica hà sviluppatu rapidamente, è a sete è i bisogni di i talenti sò ancu sempre più alti. Tuttavia, hè sempre impussibile di risolve stu prublema spinosa in Cina, chì hè diventata u principale ostaculu à u sviluppu di l'industria di muffa di China. In i zoni di pruduzzione di muffa in i zoni custieri, ci sò diversi gradi di mancanza di reclutamentu.
Attualmente, trè tippi di talenti custituiscenu l'industria di muffa plastica. U persunale di u "collare d'oru" hè espertu in u software di cuncepimentu di u muffa è a cunniscenza di a struttura di u muffa, è hà accumulatu assai sperienza pratica in u travagliu praticu. Stu tipu di persona hè assai adattatu per serve cum'è direttore tecnicu o direttore tecnicu di diverse imprese. "Collaru grisu" si riferisce à u persunale chì cuncepisce è prucessa stampi in i so pusizioni. Un tali persunale conta per u 15% di e pusizioni di tecnulugia di muffa in l'impresa. "Blue-collar" si riferisce à l'impiegati tecnichi chì sò rispunsevuli di u funziunamentu specificu è di u mantenimentu di ogni ghjornu di u moldu in a pusizione di produzzione, cuntendu u 75% di e pusizioni di l'impresa, chì hè attualmente a più grande dumanda. A mancanza di talentu hè diventatu unu di i principali ostaculi in l'industria di muffa domestica.

Ancu s'è l'industria di muffa plastica di u mo paese si sviluppa rapidamente, parechji cuncetti di cuncepimentu è prucessi di fabricazione di trasfurmazioni di stampi iniezione anu sempre bisognu di riferite à l'esperienza straniera. Dunque, a Cina hà bisognu di cumminà altre tecnulugii avanzate nantu à a basa di u livellu di ricerca attuale per rinfurzà più a trasfurmazioni di muffa di iniezione di u mo paese. innuvazione è creanu più benefici ecunomichi.


Tempu di post: Jul-14-2022